viernes, 21 de junio de 2013

Dianna M. Marquès, escritora y diseñadora



Os dejo la entrevista que "Tast de Llibres",  sección literaria semanal del programa  "Barberà al dia" de Ràdio Barberà.  Me ha hecho mucha ilusión que se entrevistase a Dianna M. Marquès, la "culpable" del nuevo estilo de este blog.  Porque a nivel de Barberà del Vallès, tanto "Tast de Llibres" como "Llegir a taula" o el CLAD (Club de Lectura de Adultos) han sido capaces de no paralizarse y seguir en la actividad de fomento de la lectura.  Si alguien piensa que eso es hacer el juego a los derrotistas o a los amigos de la tijera, está equivocado. Eso, es demostrarles que ellos no merecen el cargo que ocupan y que no son ni escuelas ni bibliotecas las que sobran, sino individuos como ellos. Estoy contento de haber participado en buena parte de esas actividades.

Enlace: http://youtu.be/TYnBzhcnomc

Dejo los datos de Dianna M Marquès por si queréis utilizar alguno de los servicios que ofrece Huérfanos Literarios o Dianna M Marquès en persona.

E-Mail: diannamu@gmail.com

HUÉFANOS LITERARIOS
http://www.huerfanosliterarios.com/

WEB
http://diannammarques.com

BLOG
http://diannammarques.blogspot.com.es/

FACEBOOK
https://www.facebook.com/diannaMMarques
https://www.facebook.com/dianna.m.marquesii

TWITTER
https://twitter.com/diannammarques

Por si me quieres mandar algo ^_^
Apdo. de correos nº99
08970 Sant Joan Despí
(Barcelona)

1 comentario:

  1. Hola Manel, vinc del bloc de la Josefa i és per donar-te les gràcies per la teva explicació. La veritat és que no crec que ningú que no li interessi et llegeixi i ho sento molt. Jo ho vaig fer tres vegades i no em va servir de res. Tant de bo siguis tu qui convenci a qui no tingui un mínim d’interès per fer un petit esforç i entendre un haiku escrit en català. Entenc que si li diuen "el catalán no lo entiendo" li estan dient que no escrigui més en català, i això és molt trist.
    Si per aquelles coses tornes a veure-ho veuràs que hi ha un bloc que et recomano, és el bloc de KRT, ell també li va escriure, i entén moltíssim de poesia entre moltes altres coses.
    Ha estat un plaer.

    Salutacions.

    ResponderEliminar

Gracias por tu colaboración.